Vad kan vi hjälpa dig med?
Se din orderstatus
Kolla var din order är och se förväntad leveranstid
Returnera dina varor
Om du vill utnyttja din ångerrätt kan du göra det här
Reklamera på ditt köp
Om en vara saknas eller är defekt kan du uprätta en reklamation
Annullera ditt köp
Om du vill annullera din order kan du göra det här
Vanliga frågor
Nej, dessvärre vi har inga fysiska butiker där du kan hämta upp dina varor. Men du kan beställa dygnet runt på vår hemsida.
Har du ångrat ditt köp och returrätten inte löpt ut kan du skicka tillbaka din vara här. Har vi fortfarande inte skickat din order kan du be oss makulera din order.
Om varorna inte skickats ifrån vårt lager kan du kontakta vår kundtjänst så hjälper de dig att ta bort produkten från din order. Kontaktar oss här
Om din levereras inte innehåller de produkterna du har beställt kan du kontakta oss här så ser vi till att rätt produkt blir skickad till dig.
Nej, vi kan inte lägga till produkter på en order som är lagd.
Skulle du upptäcka ett fel eller en skada på din produkt upprättar du enkelt ett reklamationsärende här
Ja, du kan välja faktura som betalningsalternativ när du handlar av oss.
Ja, du kan följa ditt paket hela vägen fram till din dörr här
Om din order inte är skickad kan vår kundtjänst hjälpa dig att korrigera viss information. Du kan kontakta oss här. Leveransadress kan inte ändras på ordrar som betalas med faktura.
Ja, du kan alltid kontakta oss angående dina pågående ärenden här